VEELGESTELDE VRAGEN

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen van onze klanten. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

 

BESTELLING & LEVERING

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Onze gemiddelde levertijd bedraagt 5 tot 10 werkdagen. We verzenden onze producten direct vanuit onze leveranciers. Door dit efficiënte model besparen we op opslag- en transportkosten, waardoor we jou scherpe prijzen en gratis verzending kunnen bieden.

De verwachte levertijd is verstreken, waar blijft mijn bestelling?
In 99% van de gevallen wordt je bestelling binnen de genoemde levertijd geleverd. Soms kan er echter vertraging optreden tijdens het verzendproces.
Je kunt de status van je bestelling controleren via de volgende link:
👉 [Track & Trace pagina]

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op via onze klantenservice.

Ik mis een deel van mijn bestelling. Hoe kan dat?
We werken samen met verschillende leveranciers. Daardoor kan het voorkomen dat artikelen afzonderlijk worden verzonden. Je ontvangt de ontbrekende items meestal binnen 2–3 dagen na de eerste levering. Onze excuses voor het ongemak.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor al onze bestellingen nemen wij de verzendkosten volledig voor onze rekening.*

 

RETOURNEREN & OMRUILEN

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling. Kan ik deze retourneren?
Ja, je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, zonder opgave van reden.

Hoe werkt retourneren?

1. Download en vul het [retourformulier] volledig in.

2. Voeg het formulier bij je retourzending.

3. Zorg ervoor dat het artikel ongebruikt is, in originele staat verkeert en voorzien is van labels en etiketten.

4. Retourneer de zending met een Track & Trace code. De verzender blijft altijd verantwoordelijk.

Na ontvangst van de retourzending storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.

👉 [Klik hier om het retourformulier te downloaden]

 

TRACK & TRACE

Waar vind ik mijn Track & Trace-code?
Je kunt je pakket volgen door op deze pagina je e-mailadres en ordernummer in te voeren:
👉 [Track je bestelling]

Mijn Track & Trace-code geeft geen informatie weer, hoe komt dat?
Track & Trace-informatie is beschikbaar zodra het pakket door de vervoerder is verwerkt. Het kan soms enkele uren duren voordat de tracking actief is. Wij vragen je om het later opnieuw te proberen.